Käytämme sivuillamme evästeitä verkkosivujemme käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi, käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja sivujemme kehittämiseksi. Lue lisää evästeistä ja niiden poistamisesta täältä.

OK
  • Dansk
  • Suomi
  • Русский

Basic-huoltoasiakkuus

Basic-huoltoasiakkaillamme on säännöllisesti huollettu ja tarkastettu, turvallinen laitekanta

Basic-palvelussa Rocla huoltaa ja tarkastaa säännöllisesti asiakkaan koko laitekannan merkistä riippumatta.

Palvelun tavoitteen on parantaa laiteturvallisuutta säännöllisten ennakoivien huoltojen ja vuosittaisen dokumentoidun kunto- ja turvallisuustarkastuksen avulla.

Samalla asiakas saa luotettavan kuvan laitekannan nykyisestä kunnosta. Tämä mahdollistaa ennakoivat korjaukset ennen laitteen vikaantumista.

Laitekannan käytettävyys paranee ja laitekannan ylläpidon kokonaiskustannukset pienenevät.

Rocla Basic-huoltoasiakkuuden edut

Basic-huoltoasiakas saa Roclan huolto- ja korjauspalvelut nopeasti ja varmasti. Basic-sopimus takaa vuosittaiset määräaikaishuollot kiinteään työhintaan sekä vuosittaisen kunto- ja turvallisuustarkastuksen. Basic-asiakkaat hyötyvät myös Roclan Help Desk -palvelusta, joka tarjoaa teknistä apua vikatilanteisiin. Rocla hoitaa kaikkien laitteiden vikakorjaukset ja varaosahankinnat merkistä riippumatta ja vaikeissa vikatilanteissa asiakkaan käytössä ovat myös Roclan korjaamopalvelut.

 

Kysy lisätietoa alueesi yhteyshenkilöltä

Jukka Korpinen

Huoltopäällikkö
Puh. 020 778 1400

Täyttämiesi tietojen perusteella asiantuntijamme voi ottaa sinuun yhteyttä. Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt tietosuojaselosteemme.

Jaa sivu: