• Dansk
  • Русский

Lehdistötiedote: Mitsubishi Logisnext Europe jatkaa konsernin integraatiota

Perjantai 7.2.2020

Mitsubishi Logisnext Europe (MLE), osa globaalia Mitsubishi Logisnext -konsernia, kiihdyttää materiaalinkäsittely- ja logistiikkaratkaisujensa optimointia jatkamalla integraatioprosessia Euroopassa.

LEHDISTÖTIEDOTE
Almere, Alankomaat, 7.2.2020

Mitsubishi Logisnext Europe jatkaa konsernin integraatiota

1. huhtikuuta 2020 alkaen liiketoiminnan ja strategian toteuttamista vahvistetaan perustamalla operatiivinen hallintomalli, joka kattaa kaikki kanavat ja brändit sekä yritys-, myynti- ja palvelutoiminnot, joiden pääkonttori sijaitsee Almeressa, Hollannissa.
MLE:n kilpailukykyisen tuotevalikoiman jatkuva parantaminen varmistetaan optimoimalla tuotevalikoima, kustannukset ja tuotannon tehokkuus konsernitasolla, ja lisäämällä yhteistyötä ja synergioita kolmen eurooppalaisen tuotantoyksikön välillä. Heijastaen näitä muutoksia, kaikki kolme yksikköä tulevat kantamaan nimeä ”Mitsubishi Logisnext Europe”.

Nykyistä monikanavaista ja monen tuotemerkin strategiaa jatketaan. Rakennamme edelleen Mitsubishi Forklift Trucks, Cat® Lift Trucks, UniCarriers, Rocla ja TCM -brändien varaan ketteryydessä, maksimoiden markkinaosuuden ja vahvistaen trukkien elinkaaren mukaisen lisäarvon tuoton asiakkaille.

Tulevaisuudessa myös MLE:n kokonaan omistamat paikalliset myyntiyhtiöt tulevat vaihtamaan nimensä Logisnext-nimeen.

Edellä mainitun muutoksen myötä Mitsubishi Caterpillar Forklift Europen ja UniCarriers Europen nykyiset hallintorakenteet integroidaan Mitsubishi Logisnext Europe -rakenteeseen.
Hiroyuki Shimma, Mitsubishi Logisnext Europe B.V.:n presidentti sanoo:
“Luomalla integroidun Mitsubishi Logisnext Europen hallinto- ja toimitusketjurakenteen vahvistamme lisäarvon luomista asiakkaalle ja edistämme Mitsubishi Logisnextin globaalia asemaa.”

Mitsubishi Logisnext Europe
Mitsubishi Logisnext Europe (MLE), osa globaalia Mitsubishi Logisnext -yritystä, perustettiin 1.4.2018 holding-yhtiöksi Mitsubishi Caterpillar Forklift Europe ja UniCarriers Europe –ryhmille. Yritys toimii Euroopan, IVY-maiden, Lähi-Idän ja
Afrikan markkinoilla omien myyntiyhtiöiden avulla 10 maassa sekä kattavan jälleenmyyjäverkoston kautta. Yritysryhmän tuotanto- ja tuotekehitysyksiköt sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

MLE-yhteyshenkilö
André Högevoll • MLE Corporate Communications