Käytämme sivuillamme evästeitä verkkosivujemme käyttöä koskevien tietojen keräämiseksi, käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja sivujemme kehittämiseksi. Lue lisää evästeistä ja niiden poistamisesta täältä.

OK
  • Dansk
  • Suomi
  • Русский

Logisnext Finland antaa jokaiselle työntekijälleen kankaiset kasvomaskit

Torstai 17.9.2020

Koronaviruksen ehkäisemiseksi annamme jokaiselle työntekijällemme kankaisia kasvomaskeja. 

Olemme panostaneet koronan ehkäisyyn työpaikalla sekä asiakkaiden kanssa asioidessaNyt kun korona jatkaa valitettavaa kehitystä Suomeen, tarjoamme jokaiselle työntekijällemme kankaiset kasvomaskit omaan käyttöön

Jo ensimmäisen korona aallon aikana panostimme voimakkaasti koronan ehkäisyyn ja samat toimintatavat pidetään edelleen käytössä: panostamme etätapaamisiin, huolehdimme käsihygieniasta sekä turvaväleistä ja kannustamme etätyöskentelyyn, kun se on mahdollista. Sisäinen tiedottaminen on ollut informatiivista ja aktiivista, jotta jokainen osaa toimia oikein ja estää koronaviruksen leviämisen organisaatiossamme. 

Trukkien huolto koronan toisen aallon aikana

Trukkien huolto tapahtuu pääsääntöisesti asiakkaan tiloissa, joten olemme huolehtineet siitä, että noudatamme asiakkaiden koronan aikaisia turvamääräyksiä ja varmistaneet, että jokaisella huoltomekaanikolla on kasvomaskeja käytössään.  

Huoltomekaanikkomme on aina ennen huoltokäyntiä asiakkaaseen yhteydessä, jotta tiedämme että varmasti noudatamme asiakkaidemme koronaohjeistuksia ja pääsemme myös kertomaan, miten me huolehdimme heidän ja työntekijöidemme terveydestä trukkihuollon aikana.

Pääkonttorimme sijaitsee Vantaalla, jossa on myös trukkien ja varaosien nouto sekä trukkikorjaamo. 

Jokaiselle vieraalle on tarjolla kertakäyttömaskeja ja käsiendesinfiointimahdollisuus ennen kuin saapuu pääkonttorimme tiloihinVaraosia noudattaessa on asiakastiskille asennettu pleksilasi ja käsidesiä. Trukkien nouto ja saapuminen on rajattu tiettyyn alueeseen ja näin kavennettu ulkopuolisten liikkumista entisestään tiloissamme. 

Korona toi verkkokoulutukset ja uusia malleja toimia asiakkaiden kanssa

Kysymme aina ensin asiakkaalta, miten hän haluaa toimia tapaamisen suhteen ja kerromme, miten me huolehdimme turvallisuudesta. Asiakastapaamisiin on myyjillämme käytössään myös kertakäyttömaskeja tai myyjä voi halutessaan käyttää kankaisia maskeja.  

Trukkien luovutus on asiakkaan tiloissa tapahtuva toimenpide, jossa kuskit ja myyjä käyvät yhdessä läpi trukin ominaisuuksia, käyttöä ja turvallisuuteen ohjaavaa ajotapaa. Kesällä teimme trukkien luovutuksia myös Teams –palaverina, mikä sai asiakkailta positiivista palautetta.  

Trukinkuljettaja- ja esimiesvastuukoulutuksen teoriaosuudet on siirretty verkkokursseiksi, joista olemme saaneet asiakkailta positiivista palautetta. Ajo-koe on mahdollista suorittaa Vantaalla ja olemme varmistaneet, että tämä tapahtuu turvallisesti niin asiakkaille kuin meille. Koulutukset asiakkaan tiloissa ovat edelleen mahdollisia, kun noudatetaan hyviä koronakäytäntöjä: huolehditaan turvaväleistä, käsihygieniasta ja desinfioidaan trukki jokaisen käyttäjän jälkeen. 

 

Jaa sivu: